Subject: Mahasõidu laiendamise projekteerimistingimused Vasu akupank, 92 Tartu - Viljandi - Kilingi-Nõmme tee
From: "Valdur Viiklepp" <[email-masked]>
To: Gunnar Mägi <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: "Karl-Joonatan Kvell" <[email-masked]>, "Erki Potisepp" <[email-masked]>
Date: Mon, 25 Nov 2024 09:37:14 +0200

Tere

Seoses Vasu akupanga rajamisega sooviks projekteerimis/ tehnilisi
tingimusi mahasõidu laiendamiseks 92 Tartu - Viljandi - Kilingi-Nõmme
teel.

Eksisteerib küll korralik asfalteeritud mahasõit, kuid seoses suurte 330kV
seadmete ühekordse transpordiga peame suure tõenäosusega mahasõitu
laiendama.

Lugupidamisega

Valdur Viiklepp

Project Manager

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 5615 2225

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.